torsdag 8 maj 2008

Barnvagnsbio

Offentlig bild på Martina Haag.


Min bild på Martina...

Tobias tar en time-out på stolen intill.

En del av dagens "skörd".


Tobias och jag var på bio inne i stan idag, det var lika spännande som förra gången. Filmen vi (jag) såg hette "Fool's Gold" och var precis sådär karamelligt rolig att den passade för sällskapet. Innan filmen pratade Martina Haag. Hon var fantastiskt underhållande på ett kortfattat vis. :-) Hon beskrev så levande hur det var att stå och prata inför en biosalong full med gråtande bebisar - "som att tala för en stor flock måsar"... Och så var det ju stundtals under hela filmen, men jag tror det är allra värst just där i början innan barnen hunnit vänja sig vid miljön.
Nestlé sponsrade detta biobesök (det var gratis att gå) så det var en exceptionellt TUNG barnvagn som rullade hemåt vid 14-tiden. Jag tror jag gillar det här med barnvagnsbio. :-D

Inga kommentarer: