onsdag 28 maj 2008

Bra sovdag! :-)

Synd på min kurrande mage bara, men Tobias har fått en god lång middagslur idag. Det är bra! Igår sov han så lite att jag blev lite orolig, han hade svårt att somna på kvällen också. Han grät högt och argt länge efter vi gått och lagt oss, S fortsatte vända honom, bädda om honom och säga godnatt ungefär var femte minut - men jag kan inte säga hur länge det höll på (jag var för trött för att titta på klockan), kan ha varit bortåt midnatt.

Men vila är bra, igår fick vi mycket sol och värme och sådant blir man också trött av. I morgon skall vi på Gröna Lund halva dagen, tillsammans med mitt jobb och på fredag blir det picknick med mamma-kollegorna (alltså mina kollegor som också fått barn senaste halvåret) så det känns skönt att det blev en "vilodag idag".

Nåväl, gossen sover fortsatt. Om han inte har vaknat vid 15-tiden tror jag att jag väcker honom. Eller går åtminstone ned och äter lunch själv... :-)

Inga kommentarer: