söndag 24 oktober 2010

Linsgryta och Cornelis


Det känns som om denna dag blivit en hastig resa i tiden. Jag har städat hela huset och röjt undan lite grejer som är svåra att göra när barnen är hemma. Jag känner mig extremt progressiv där jag står och lagar veggo-mat och lyssnar på Cornelis Wreeswijk... :-D

Men det luktar gott och låter bra. Så just idag spelar det ingen roll om det är idag eller igår.


...vet inte hur smart det är att göra linsgryta när magen redan är kaput. Men men, man tager vad man haver. 8-)

4 kommentarer:

Morskan sa...

Men vad är det med din mage? :O/

en annan sa...

Ahmen asså... magsjuka på dagis i veckan, David lite lös to-fre, jag EXTREMT bubblig fredag och så på lördag kväll bryter värsta diarrén ut... B.L.Ä.
Men det lugnade sig vid lunch idag, har inte behövt springa till toa sen dess. Men natten var INTE rolig.

Morskan sa...

Ont?

*kramar*

en annan sa...

Jo, riktiga kramper varvat med unstoppable pooping... X-) Har börjat om nu ikväll.