lördag 29 maj 2010

Ramla eller klättra

Jag vet inte hur det gick till i morse, men jag lämnade David sovande i vår säng (brevid S). Tryggt omgiven av filtrullar och täcken. När jag kom ur duschen hörde jag att han vaknat och klagade lite och en liten stund senare när jag kom ut ur badrummet mötte jag en strålande glad liten David i hallen, precis utkommen ur vårt sovrum!

Jag skuttade in och frågade S om han lyft ned David ur sängen, det hade han inte. Det betyder att den lille mannen hade vaknat och klättrat ned helt själv! Utan att falla ur sängen?
Dessutom har han fått upp vår dörr som var igenputtad för att de inte skulle vakna av ljuden från min dusch och Tobias lek... :-D
Hå hå ja ja.

Han är otroligt rörlig nu, förutom att försöka klättra i trappan så reser han sig helt obehindrat upp mot allt som står stilla och kan utan problem gå omkring längs med dessa möbler. :-) Han testade att släppa taget om soffan i veckan och ramlade omedelbart, men det var väl första steget på väg mot gåendet... :-)

Inga kommentarer: