lördag 12 februari 2011

Schlagermiddag hägrar

Är på väg på tjejmiddag med schlagerdelfinal hemma hos en av de andra mammorna i väsbygänget. Inte så jag jublar direkt, schlager är inte min grej. Men det är trevligt att komma iväg lite såhär. :-)

Om bara bussen går någon gång... Busschauffören är dessutom oerhört strikt och har låtit mig stå utanför bussen och vänta i den relativa kylan (-7) i drygt tio minuter nu. Han har rast. Förstås. Och han måtte väl hata både sitt jobb och de eländiga idioter till passagerare som drabbar honom (som inte fattar att bussen inte går 11 över efter klockan 18...).

När jag gick dansade Tobias och S hejvilt runt i köket till värsta partymusiken och David satt på golvet och lärde sig mer om ytspänning. :-D
Mina tokar. <3
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer: