lördag 29 oktober 2011

Bus eller godis?

Åh, sån himla TUR att jag köpte godis i år... :-D Tidigare år har vi suttit med en full skål kvar efter en helt tyst och ostörd kväll... :-D Jag tror "Pumpis" vår galna kärlekspumpa ute på altanen kan locka hit en och annan buse.

Nu är vi uppe i 2 + 3 besökare. Samtliga besökare småkillar, nästan uteslutande klädda i "skriet" masker (likt denna) och vanliga kläder. Liiiite lite lågnivå där.
Första gänget fick så enormt mycket godis att jag fick ransonera på andra. Nu hoppas jag det kommer ett tredje så att det inte blir något kvar! :-D

Varje gång vi har stängt dörren frågar David förvirrat "var är godis???!". Pojkarna åt upp sitt lördagsgodis för en timme sedan... Men nu har jag fuskat och gett dem ytterligare ett par godisar efter varje besök. Inte håller jag på att skapa ett betingat beteende inte. Nej nej.

Inga kommentarer: