fredag 27 maj 2011

Mammatrix: Somna inte om!

Lyckligt omstoppad av äldste sonen somnar jag om...

LYCKLIGTVIS saknas bara en Alvedon-supp för barn mellan 5-10 kg.
Och lyckligtvis hade Tobias tömt en toarulle på golvet INNAN han hällde ut två flaskor barnolja och en halv flaska D-droppar. Sen gav han resten av barnoljan till lillebror som tömde ut den och en halv tub Inotyol i sin säng.

Mamman grät en skvätt när hon vaknade och nu skall vi äntligen äta frukost.
Published with Blogger-droid v1.6.9

3 kommentarer:

mamma sa...

Men gode gud välsigna mamman!!!!!
De små rackarna har väl inte fått i sig något farligt, vilken tur att skötbordet inte vickade kram....

Morskan sa...

Å herregud... Jag har nästan glömt bort de där morgnarna, men tro mig - jag har haft dem jag med. X)

*kramar*

Birger sa...

Jezez, vilka frön..
Undrar vad som rör sig i huvudet på dom, måste ha varit jättekul ju.
Morsan sover lugnt, nu röjer vi...