söndag 29 maj 2011

Morsdag!


Världens bästa mamma, det är din dag idag! :-)

En gång när jag beklagat mig över barnens temperament och påhitt skrattade du förstående och förklarade att du ibland önskat att du kunnat skicka mig upp till månen när jag var barn. Nu när det ibland är tufft med barnen tänker jag på det du sade och det blir lite ljusare eftersom jag inte kan låta bli att tänka att det nog kommer att gå bra det här ändå, trots allt. :-D

Det blev folk av mig trots att jag stundtals gjorde ditt liv svårt. :-) Tack för att du hade styrkan att hålla i när jag stretade emot och tack för att du hade styrkan att hantera mig genom uppväxtens och frigörelsens alla skeden (herrejösses vad du fick utstå!).

Jag säger det inte nog - jag älskar dig min kära lilla mamma!

På tur med 'guttaboys'

I gungorna med David

Gör en insats i dotterns eftersatta trädgård

Sådan enorm kreativitet och produktion!
Pojkarna leker dockteater med dessa små amigurumis till mitt stora nöje. :-D

3 kommentarer:

Birger sa...

Mammor är ett förunderligt släkte, snälla och tåliga, fina att ha

mamma sa...

Tack jag älskar dig med, jag har världens bästa barn för att inte tala om alla mina barnbarn det är något att ha, kraaaaam......

en annan sa...

*kram* Jag önskar jag kunde vara där och fira dig!