söndag 13 november 2011

Bild & ljus


Men! :-D Denna bild representerar subwoofer och högtalare. Proportionerna är helt riktigt presenterade. Inget vi äger eller skall köpa. Men helt enkelt lite gulligt (jag menar, hur små kan de vara egentligen?!). :-)

I helgen har vi köpt ny TV. Lämnat igen ny TV. Tittat på en annan TV (drivit en säljare smått galen med vår tveksamhet). Bestämt oss för att åka hem och läsa mer om plasma vs lcd vs projektor vs rimligt pris vs design...
Så vi har fortfarande endast TV uppe i sovrummet, där vår vanliga apparat står och hänger. Det kan hända att den får komma till nåder och flytta ned till det nyrenoverade vardagsrummet igen. Det KAN hända. Inte om man frågar S.

Vi har även lyckats köpa ny punktbelysning till "ovanpå bokhyllan" som vid hemkomst befann sig vara sprucken. :-( Jag är så gott som helt säker att sprickorna var där när jag plockade den från hyllan, men det var inte förrän jag packade upp den som jag insåg vad det var jag hade sett. OTROLIGT irriterande. Så den måste vi tillbaka med.

Vi beställde även en taklampa till vardagsrummet för ett par veckor sedan. Den hade kommit nu i veckan och när vi skulle montera den ikväll och förväntansfullt öppnar lådan inser vi att vi fått hem fel sort. Gahh... Frostat istället för klarglas. HELT annan lampa, inte aktuellt att behålla.

Det är så himla mycket åkande fram och tillbaka när det blir fel, otroligt motigt!

Bjuder på ytterligare en bild av dessa "gulliga" högtalare. :-)

1 kommentar:

Birger sa...

Tråkigt.... men vilken STOR jordgubbe...:)