torsdag 22 januari 2009

Tomt

En av mina favoritbilder på mina favoriter

Tobias är hos Brita, vi lämnade honom på Villekulla (grupplokalen) idag och jag släppte honom direkt i den snöiga sandlådan med alla andra barnen. Han kämpar på och kravlar/rullar omkring med overall och kängor och vantar man inte kan hålla i saker med... :-)

S är i stan för att testa att ta sig till sitt nya jobb, sen skall han luncha med gamla kollegor och gå in på gamla jobbet och säga hejdå.

Jag sitter här hemma framför datorn, i ett tomt hus.

Vilken otroligt meningslös tom ledighet!! *muttra* Det finns inget som måste göras (inte ens en tvättmaskin som behöver köras!) och jag har inte direkt lust att göra något. Det är alldelens poänglöst att vara hemma här när ingen av de andra i familjen är hemma!!

Inga kommentarer: