söndag 27 februari 2011

Copyright

Tobias sprang lyckligt in på Minihuset, jag springer lyckligt in på matbutiken.

Tänkte jag skriva.

Innan jag hann det blev jag 'haffad' av en uppstressat auktoritiv dam som frågade om jag hade lov att ta bilder inne i butiken. !
Ingen stor sak kan tänkas. Men jag känner mig ändå som en buse! :-(
Jag köar till kundtjänst och får leende god service och beskedet att givetvis får jag använda bilderna i min blogg (om jag inte svärtar ned deras goda namn). Åh. Nej det hade jag ju inte tänkt göra...
Men nog var det lite onödigt att haffa mig sådär?

Nåväl. Nu skall jag handla i alla fall, Tobias leker ostört. Jag glömde självscannern i hastigheten så jag får köra manuellt idag. :-) Och fundera över var jag handlar nästa gång.
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer: