onsdag 14 mars 2012

Bästa systern fyller år

14 mars 2007 visste jag knappt hur man bloggade.

Sommarbesök i juli 2007.
14 mars 2008 saknade jag dig.
17 mai firades 2008.
14 mars 2009 hade vi magsjuka i huset, inget firande kunde skönjas i bloggen...

Så lång väntan och bara ynkliga fyra dagar innan David föddes gick tåget norrut (2009).

14 mars 2010 var vi på trädgårdsmässa tillsammans.

Senare samma år (2010) kom vi iväg till Alcudia.

14 mars 2011 mindes jag och bloggade om när vi åkte till Milano.
I år vill jag minnas förra årets resa till New York. Och sakna dig (fast det vill jag ju inte, men jag nämner det här så att du verkligen förstår att det är så).



















2 kommentarer:

Birger sa...

så Fint

Morskan sa...

Tack bästa käraste systern för orden och bilderna! Och för blommorna - fiina ranunkler! Och för småkrafset - jättefiffigt krafs! :) Men att hinta om en väska sådär - njae... Var det så himla snällt det? ;)

Tänk att vi inte sett era bilder från New York ännu. Helknäppt. Fördelen med era är att de är andra än våra samt att det kan hända att jag är med på någon bild också. :D