fredag 30 mars 2012

Ensamtid

David i säng ilsken som ett bi strax efter sju (han ville inte äta den kvällsmat han beställt, den var FEL...?!). Under tiden David stormade åt Tobias upp både sin egen och Davids kvällsmat, sen kröp han och jag upp i soffan och fredagsmyste till en kort film.

Tobias snarkade tandborstad och sjungen för redan kvart över åtta.


En knapp timmes hushållsarbete senare är det jag och den fyrkantiga apparaten i vardagsrummet som skall snarka ikapp.


S? Ja han är och förlustar sig i Istanbul. *sakna*


2 kommentarer:

Birger sa...

Synd att jag inte kunde förlänga....är det Battlestar Galactica, tycker jag känner igen ansiktet,,,,

en annan sa...

Ja det var lite synd, jag kom inte heller på att fråga förrän det var allt för sent. :-)

Visst är det Battlestar Galactica! :-D Kände för att "se färdigt" den serien då vi slutade tvärt när den blev lite väl luddig mitt i säsong två...
Nu funkar den som helt OK lättsam kvällsunderhållning när man inte orkar göra annat än att ligga stilla och titta på väggen. :-D