onsdag 2 januari 2013

Inskolningen har börjat

Helt ny trasa, helt ny bebis - David lade dit trasan försiktigt.
Lite senare på kvällen höll hon fast den själv :-)
Klart lilltjejen skall ha en "trasa" också!

Att den är rosa gör bara lite ont i mitt jämställdhetsorgan... X-) Varför äldstebrors är blå kan jag ju alltid skylla på att det är en av mina favoritfärger... (sen verkar i och för sig trasan bara finnas i tre färger och barnen KAN ju bara inte ha samma färg på sina trasor! ;-)).

Tobias har nuförtiden kaxigt lagt upp sina (två stycken även han) trasor på kanten brevid sängen, så han har faktiskt inte just något sällskap i sängen förutom "Rebett" (grodan vi släpade hem från New York). David har däremot sängen proppfull med sällskap... :-D Jag rensar så ofta jag kommer ihåg, han märker det aldrig. :-)

1 kommentar:

Birger sa...

Man tar sig för pannan :), fast behändig är hon!