torsdag 4 juni 2009

Charter


Ikväll har jag varit på firmafest. Det var årets sommarfest som naturligtvis utspelade sig på den vädermässigt minst somriga dagen på flera veckor (+8 grader och hällregn). Temat för tillställningen var "charter" och alla uppmanades att komma utklädda till den typ av charterturist man helst ville vara. :-) Det var en respektabel tillställning, trots att vi fick mingla helt och hållet inomhus istället för ute på våra stora terrasser på jobbet. Men maten var god, sällskapet gott och bandet spelade jättebra musik.
Trött i fötterna styrde jag kosan hemmåt vid halv tio, innan jag lämnade kontoret tog jag av mig dykturistutstyrseln jag hade på mig... (säkrast det). :-D

Tobias och S har varit och köpt rullgardin till Tobias rum idag. När de satt och åt mat på köpcentret kom vår gamla dagmamma förbi och hälsade - Tobias blev jättebrydd och vågade inte titta på henne! :-D Hur märkligt som helst, han började plocka med allt som stod inom räckhåll och vågade verkligen inte prata med henne. Lille blygismannen!
Ikväll sover han oroligt, har varit vaken två-tre gånger sedan jag kommit hem. Håll tummarna att han får sova resten av natten. Det hade i alla fall jag tänkt göra, precis nu. Godnatt!

Inga kommentarer: