söndag 21 juni 2009

Söndagsjobb

Sitter på kontoret och städar upp inför nästa vecka när min vikarie skall ta över både rum och uppgift för nästkommande tio månader. :-) Inte förrän i maj nästa år, 2010 alltså, kommer jag att återknyta bekantskapen med allt detta.
Känns HELT surrealistiskt!

Systern med familj är på huppegupp till stan, det skulle fikas och upplevas. S är hemma med Tobias som är lite lite krasslig och ganska trött idag (mycket bus med kusinerna på besök). Jag skall få lite mer jobb gjort och sedan packa mina fotografier och blommor i bilen och rulla hem.

Sen vankas eventuellt middag och en tidig kväll. Imorgon har jag en dejt med MVC för att säkra att bulan ligger åt rätt håll. Syrran ställde för övrigt upp och kände på hans läge i förrgår och då kunde hon ganska enkelt konstatera att det var rumpan upp och huvudet ned som gällde. Skönt!! :-)

Inga kommentarer: