fredag 25 september 2009

Rysningar

Gamla bilbilen...

Det var med en otroligt svårbeskriven känsla jag lyssnade på trafiknyheterna nyss, att det var en lastbil och en personbil som sammanstött på E4:an Essingeleden. Där är ju inte S.
Sådan otroligt skön känsla och ändå ett eko av känslorna som rusade genom mitt system för tre dagar sedan när jag väl insett att S faktiskt varit inblandad i en olycka, och att han faktiskt också kommit hel och oskadd ur den.

Oj oj.

Idag skall vi titta på en bil, förhoppningsvis (om bara bilfirman lånar ut den åt oss för provkörning med barnstol etc).

Tobias och jag har haft en fantastisk morgon, med morgonrock på och massor med lek och grötfrukost. Nu har jag precis hört av David (hur visste han att jag slagit på datorn???) så det är dags att gå upp och borsta tänder och klä på oss så vi kan ta en tur till en av lekparkerna innan lunch. :-)

Ny bil?

:-D Tobias erbjöd just sin lilla hund nappen, med ett uppmanande "Tutte! Tutte! Tutte?" (Jag trodde han hade tappat den)

Inga kommentarer: