onsdag 30 juni 2010

Jobb igen...


Mulnat på ute, känns rätt på något sätt.

3 kommentarer:

Morskan sa...

Alltså syrran - ibland står det att kommentaren måste godkännas av bloggägaren. Jag har skrivit flera sådana sista dygnen - var hamnar de? I din inlåda? Och varför är det bara ibland som kommentaren måste godkännas? Har det med mig att göra? Växlar mellan Google Chrome och Firefox - spelar det roll?

*kramar*

en annan sa...

Åhhh! Asså förlåt! Spelar ingen roll vilken browser som används. Jag har lagt på en 'spärr' på kommentarer till inlägg äldre än två dagar för att jag missar dem annars. Tyckte det var så tråkigt att inse att ni/du kommenterat ett gammalt inlägg och jag helt missat det! :-) Sen har vi helt demonterat vårt datorbestånd hemma så jag har inte suttit vid min dator mer än ett par minuter senaste veckan! Jag lovar kolla in dem och godkänna dem ikväll! *kramar*

Morskan sa...

Å, jamen det är lugnt! :O) Det är ju perfekt! Måste ta mig tid någon dag och greja med själva bloggen - nu vill jag ha ny design! :O)