torsdag 10 september 2009

Gult!


Aaah! Gula löv! Det kan inte vara sant, det var ju sommar igår?! Det har i och för sig blivit varmt även nu, för det räcker med kjol och en kofta över t-shirten. :-) David och jag är på väg till banken för att re i lite pensionssparformer. Tobias grät idag igen när jag lämnade honom på förskolan. :-( Han har haft en otroligt stökig natt, det slutade med att han sov i vår säng och jag och David sov i sängen i hans rum... Tror han har en hel del att bearbeta i sitt lilla huvud, förutom att växa och utvecklas nu även två förskoledagar att processa. Svårt att komma till ro då. Jag hade också svårt att komma till ro, kom sent i säng och en sprattlande gnyende Tobias och en snarkande S (förkyld) turades om att väcka mig. När David sen vaknade var det ett snabbt beslut att byta sovrum (han fick inte plats!).

Inga kommentarer: