torsdag 31 december 2009

Gott Nytt!

Stjäl mig en mikro-stund vid laptopen i källaren medan huset ovanför fullkomligt kokar över av aktivitet. S håller på att laga trerätters tallriksserverad nyårsmiddag. Golven är städade, bordet är dukat. Efterrätten är laddad. Förrätten är starkt på G. Tobias och jag har precis badat, jag har släppt upp honom i finkläder och han har hittat igen farfar som anlänt som första middagsgäst. David är finklädd med slips och finbyxa (bildbevis kommer!). Jag skall strax hoppa i årets enda "julrea fynd" (var inte alls på rea men den var fin, så det måste väl räknas som ett fynd?) och infinna mig till arbetsledningens förfogande. Jag misstänker att första uppgiften kanske kommer att innebära att David skall ha något att äta.

Vill bara önska GOTT NYTT ÅR!!!
Till alla kära, som jag inte kan ha nära just nu - jag älskar er!!

*många många kramar*

1 kommentar:

Morskan sa...

Tack käraste syster - jag älskar dig och er också! Och jag vet att resten av min familj håller med! *kramar*