lördag 13 oktober 2012

Äntligen!

Fattar inte varför jag inte tänkt på detta förut? Bokstöd till barnens bokhylla i köket är ju precis helt rätt! :-) Klart mycket enklare att hålla böckerna kvar på hyllorna utan att förlita sig på att det alltid ligger en delmängd böcker framför/intill som förhindrar att de ramlar ned...
Idag hämtade vi paket från Roliga Prylar som innehöll Portal-bokstöd. :-)

Portal - S har spelat igenom senaste versionen, jag har fascinerat och lätt åksjukt tittat på till och från. Skulle kunna tänka mig att spela det, om jag fick en stund över någon gång. 8-)

Officiell webbsida - Portal 2

2 kommentarer:

Birger sa...

Men det var ju fint, lättare med ordningen och vilka roliga stöd, Har suttit och läst senaste inlägget om Ninja och förundrar mig över hur det fungerar, ut kommer en liten baby efter utvecklingen i magen, fantastiskt

en annan sa...

Jamen då och då slår det mig hur oändligt märkligt det är ändå - att det ligger en liten människa i min kropp och bara "blir färdig"...! En helt komplett och verklig liten ny människa. :-)