måndag 15 oktober 2012

Förberedelserna är klara

Nu sova.

7 kommentarer:

Farmor sa...

Hei og gratulere med 5 ÅRS dagen Tobias ,jeg har lys med meg :)

Morskan sa...

Hälsa och gratulera vår bästa lilla kusin på hans 5-årsdag! Vi ses på Skype i eftermiddag/-kväll!

Birger sa...

Gratta honom och så hålleer jag med E, vi syns på Skype

Mamma sa...

Stora grattis kramar till Tobias, jag längtar till jag får krama dig....

Farfar sa...

Hils Tobias så mye og gratulér han med dagen fra oss. Hils de andre også.

Camilla (Leo och Alexanders mamma) sa...

Mitt stora fet är***e förstörde Davis rymdskepp (lego) varpå försöker bygga upp skapelsen. När jag är klar säger raringen "det såg precis ut sådär. Jag kommer nog att komma ihåg att det såg ut sådär" :) Grattis Tobias på födelsedagen!

en annan sa...

Tack tack tack! Vi hälsar och grattar stora killen. Han har flera gånger sagt "det är fint att vara fem år". :-D Han som inte ville bli fem för ett halvår sedan! :-D

@ Farmor: Perfekt med lys! Hade glömt bort dem! :-)

@ Camilla: Fantastisk historia! :-D Det är så kul att höra små sådana berättelser om våra barn från "insidan" sådär! Keep it up! :-D