tisdag 17 juni 2008

19 sängplatser

Inatt drömde jag att vi bodde i ett hus med cirka 19 sängplatser. Med de tre soffgrupperna på bottenvåningen oräknade. Fatta vad knasiga saker man kan drömma om!

Huset var stort och hade fler rum och våningar än jag hade koll på. Vi hade köpt det halvt möblerat och jag minns att jag (i drömmen) tyckte det var lite pinsamt att flertalet av de nitton bäddarna var i sådant skick att jag själv inte skulle vilja sova där och jag var lite smått irriterad över att jag inte lyckades komma ihåg alla rum. :-) S höll på att bygga en innebandyhall bakom garaget för övrigt. Så även i mina drömmar bygger han grejer... :-D

1 kommentar:

Morskan sa...

Men hur intressant var inte det? Vilken frustration att inte ha koll på alla rum i sitt hus! XO) Och en innebandyhall! :OD