söndag 16 augusti 2009

Det blåser ute


Vi har en hyrbil (Nissan Qashqai) som lycklige S får köra till jobbet imorgon. Med lite tur får vi tillbaka vår egen bil med nytt tändningslås på tisdag. Ute blåser det helt otroliga stormvindar. Har stormat hela dagen men temperaturen har hållit sig konsekvent över 20 grader och solen har tittat fram ofta så jag och barnen vågade oss ut på en promenad på eftermiddagen. :-)

Promenad

Imorgon skall jag och barnen ta en tur till BVC för mätning och vägning av David. Jag skall också prata med BVC om hur jag går vidare med remissen för att undersöka varför han får utslag (de har inte gått över men verkar hållas under kontroll av Tavegylen).


David håller koll

Jag har äntligen plockat ut gravidkläderna ur min garderob och samtidigt passat på att rensa ut flera kilo kläder som inte använts på många år. Nu måste jag bara ta mig an sockar och trosor också så är min garderob fit for fight ytterligare ett par år... :-D


Tidig söndag morgon

Tobias hade en otroligt orolig (rolig?) natt, det slutade med att S bar över honom till vår säng vid 04-tiden efter att han vaknat minst ett par gånger i timmen från det vi lagt honom. Han var inte ledsen utan klarvaken och satt och pratade och sjöng i sin säng. Ikväll har han vaknat ett par gånger redan, gnytt lite i sömnen. Men förhoppningsvis får han sova inatt. Nu sover han i alla fall, David har precis fallit i en tveksam sömn och vi vuxna måste gå och lägga oss alldelens strax.

Inga kommentarer: