söndag 23 augusti 2009

Skorea


Fynd

Från vänster till höger: vinterstövlar strl 26, vinterkängor strl 25, slit-o-släng tennisar strl 24, skojiga tofflor strl 28/29.

Allt detta för 149 kr 23 öre.

HELT OTROLIGT!

Mormor och jag tog en sväng nere på Coop Forums skoavdelning och det var visst halva reapriset på skor där! :-D Jag GILLAR att handla när det inte känns som om man måste välja. Jag kan till och med leva med tanken att Tobias kanske inte kommer att kunna ha alla dessa skor denna vinter (om hans fötter oförklarligen skulle växa chockartat fort eller att de helt enkelt inte går att använda av någon anledning, men då lämnar jag igen dem...).

De skojiga tofflorna köpte jag mest som distraktion, och de sitter faktiskt fast på fötterna på honom även om han omedelbart tog av dem efter att ha sprungit in till mormor och "Haddy" i vardagsrummet och visat upp dem...

Priset på skor...

Tobias verkar för övrigt väldigt förtjust i att prova skor. Han går hela tiden omkring med våra skor hemma och när vi besökte en skoaffär tidigare i veckan (kors i taket, S gick frivilligt in på en skoaffär!) provade han med förkärlek alla de allra mest rosa skorna han kunde hitta. :-D Det är ju så, att tjejskor är så mycket snyggare än killskor! :-D Jag säger bara, rosa, rosa, rosa och glitter, dekorativa stenar rosetter och fransar! :-D Men mest tilldragande (i Tobias värld) är nog det faktum att väldigt många tjej- och damskor faktiskt bara går att kliva in i...

Fina metallicrosa dojjor...

Inga kommentarer: