tisdag 24 november 2009

Hunden är komplett!


Wehey! Brio-hunden är komplett! Jag trodde aldrig mer jag skulle se dess nos eftersom den försvann bara en kort tid efter David fått den och inte setts till efter det. Efterhand har allt fler delar "försvunnit" på samma sätt som nosen, bara mergats med den oidentifierbara mängden småplock som skramlar omkring mellan de lite större leksakerna under trappan.

Men det var som min storasyster sade "det som inte är stulet kommer fram!". :-D

Och vad använder jag då min föräldralediga tid till? Städar bland Tobias leksaker... 8-) Jag borde sitta och spela dataspel nu när David faktiskt tar sig en hälsosam förmiddagslur!
Hm. Jag kanske skall gå upp och slå på datorn? Eller så går jag och inventerar vinteroverallsbeståndet?

3 kommentarer:

Birger sa...

carpe diem

Morskan sa...

Mindfulness.

Jag sa ju det ja! Norah skulle ha med just den vovven idag till förskolan. Hon fick lov att lämna halsbandet hemma, för det kommer aldrig hem, tänkte jag.

Vovven kom med hem alldeles nyss och halsbandet, ja, det har Norah monterat tillbaka. :O)

en annan sa...

:-D Halsbandet har vi lagt undan, tillfälligt. Tobias gick omkring och tuggade på det för mycket...