torsdag 26 november 2009

Vaccinerade

Tobias uppvisar inga andra symptom än att han är lite mer ledsen och orolig än vanligt, det kan ha med vaccinet att göra eller så har det bara rent allmänt med trötthet och småförkyldhet att göra.
Jag har lite ont i min arm, från början kändes det mest som ett blåmärke och nu känns det ganska exakt som träningsvärk. Det gör lite mindre ont än det gör när mjölken rinner till, konstaterade jag nyss. :-) Men vi är i alla fall vaccinerade.

Jag har precis stigit upp, har legat och ammat/sövt David som fick vara uppe lite länge ikväll och följdaktligen inte somnat riktigt samma tid som tidigare denna vecka (strax efter 22:00). Nu skall jag brygga en kopp Assam och vänta på att det nybakta brödet (S är i farten) skall svalna så att man kan få sig ett provsmak! :-)

Inga kommentarer: