onsdag 1 juni 2011

Första

Idag när jag väckte Tobias frågade han (som alltid) om det var dagis idag och jag bekräftade. Sen sade han att han ville ha frukost hemma och jag bestämde mig för att göra en deal - ok tyckte jag, om du klär på dig själv medan jag duschar och äter medan jag torkar håret.

För första gången någonsin gjorde han precis detta! :-)

Idag när vi kom in på dagis sade jag (som alltid) till pojkarna "spring in och ta en plats vid bordet så att ni får frukost".

För första gången någonsin hände precis detta. :-D (Tobias ville ha mer frukost)

Sen när jag höll på att hänga upp lite kläder på Davids plats hörde jag David ljudligt förklara för fröken Sandra "farfar kommer, kommer farfar". :-D Farfar kommer och hälsar på i helgen.

4 kommentarer:

Birger sa...

Stämmer bra...:)

en annan sa...

:-D Ursäkta den kortfattade första versionen av inlägget. Hann inte mer förrän jag rullade ut från dagis. :-)

Birger sa...

Roligt med besök...:)

en annan sa...

Ja, alltid! :-)