fredag 3 juni 2011

Gott sällskap

Published with Blogger-droid v1.6.9

2 kommentarer:

Roffes blogg sa...

Hej hej, kollar igenom dina goa bilder. Tänker på den dära med is och tröjor. När Tjabo var liten var han tokig i is. Han satt utanför frysen i lägenheten och tiggde att jag skulle hjälpa honom att öppna och sen satt han och käkade is därifrån. Jag hade såna där speciella iskuber som det var meningen att man skulle trycka ut is och ha i saftglasen osv men han satt där och åt dom. Det kanske inte var så nyttigt, det vet jag inte, men han var sällan sjuk så det kan ju inte ha gjort nån större skada.
Ungar..... :-)

en annan sa...

Trevligt att du sitter och läser! :-)

:-D Jamen is är ju en av de bästa distraktionerna jag fått tips om. Kan inte tänka mig att det gör så mycket skada, möjligtvis att de blir lite frusna på kuppen. Men de älskar att sitta där och knastra i sig isen! :-)
Vi har dessutom silikonformar som gjuter is i allehanda former och figurer. Garanterat ännu mer poppis!