tisdag 7 juni 2011

Webbmöte

Gotta love them! :-)
Published with Blogger-droid v1.6.9

4 kommentarer:

Birger sa...

Är det på hemmakontoret?

Vilka focuserade killar

en annan sa...

Japp, sitter hemma och lyssnar och tittar på en presentation om en ny funktion och process i ett av våra verktyg. :-)

Slog på en film till pojkarna enligt önskemål, vågade inte släppa ut dem då de brukar bråka lite för mycket då för att jag skall våga ha lurar på och sitta framför datorn...

Fokus kan komma av att jag glömde slå på svenska/norska och filmen är på engelska... Men de har sett den förr så det verkar gå bra! X-)

Camilla sa...

Alltså, vad jobbar du med?! ;) Underbara möten! Avundsjuk? Jag?? Jajamensan!!! :)
Tack för tipsen på aktiviteter. Tyvärr stängs det mesta under sommaren men jag får haka på till efter semestrar när allt startar igen :)

en annan sa...

:-D Själva mötet i sig kvalificerade sig inte som "underbart" direkt, men konceptet att vi kör de flesta möten på webben gör att man kan ha möten under oerhört avslappnade former! :-D

När jag lade på sade mötets ledare "bye bye Tobias and David" för när jag un-mutade telefonen babblade pojkarna i munnen alldeles intill mig... :-D

Jag skall berätta var jag jobbar när vi träffas någon gång, vi söker alltid bra folk. ;-)