måndag 7 mars 2011

Kalorifest!

Kalorifest av det magrare slaget... :-)

Mormor har virkat! :-) Tårtbitar, kanelbullar, lussekatter, muffins/cupcakes, glassbägare, chokladbollar, dammsugare och småkakor. :-)

Tobias lade omedelbart rabarber på sina favoriter, småkakorna, dammsugarna och chokladbollarna och deklarerade att David kunde få resten, utom tårtbitarna som mamma skulle ha... X-) Jag förklarade att alla bakverk var att dela på och jag tror det löser sig över tid, David misstyckte inte i alla fall! :-)

Burkarna mormor hade skickat med var oerhört populära, så pass att jag inte länge efter fotograferingen fick lov att lägga beslag på dem (eftersom båda försökte slå den andre med sin burk).

Sekunder, och jag menar det var verkligen frågan om sekunder efter jag tog översta bilden kastade sig pojkarna över "sin" burk och satte igen locket om skatten (om man tittar i övre hörnet av första bilden ser man hur David sitter redo med locket). :-D

Published with Blogger-droid v1.6.7

1 kommentar:

Birger sa...

Jo det ser det ut som, kramar