fredag 18 april 2008

Så skönt med solen!


Idag skall vi inte ut i trädgården (vilket kanske är tur för trädgården, för jag är ganska säker på att jag dödade en av de planerade planterade plantorna i min rensningsiver igår) men vi måste ta oss ut ändå. Vi får ta en tur till mataffären och proviantera för helgen kanske. Eller så tar vi bara en tur med vagnen. Ut måste vi i alla fall, solen lyser så gudomligt skönt.

Tobias har tålmodigt suttit i babysittern på badrumsgolvet och underhållit sig med babygymet (alltså, vilka FANTASTISKA uppfinningar dessa är!) medan jag duschat, och nu sitter han i mitt knä och tuggar på musmattan (igen, den börjar se 'annorlunda' ut). Men han är ganska "leds" tror jag (av ljuden att döma) så det är bäst vi skyndar ned till köket för en bit mat!

Inga kommentarer: