fredag 11 juli 2008

Klängig dag

Idag är Tobias ovanligt klängig och grinig. Jag har inte kunnat lämna honom på golvet mer än ett par korta sekunder i taget (förutom när jag duschade, tack och lov, då ägnade han sig åt att försöka bryta sig in i duschen). Har gjort frukost med honom på armen, precis gjort lunch med honom på armen och nu sitter han i mitt knä och tittar på hur jag knappar på laptopens tangenter. Han sov bara knappt en timme på förmiddagen så jag anar att det är det som spökar. Jag tror jag måste ta en eftermiddagslur med honom senare för att vila min trötta rygg! :-D



Vi har precis haft besök av en TV-kändis! :-D Evelyn från RenaHem (mest sedd i "Äntligen Hemma") har tittat på vårt hus för att se hur mycket det skulle kunna kosta att städa det två gånger i månaden. Om det inte blir allt för dyrt köper vi den tjänsten från och med September, skönt!

Nu skall vi äta!

Inga kommentarer: