fredag 3 december 2010

Storleksbyte

Nu är båda pojkarna på gång upp i nästa storlek. Jag rensade en hel massa strl 92cl från Tobias garderob förra helgen, bara ett enstaka par byxor får hänga med ett tag till.
Nu är det mesta han har på sig 98cl eller 104cl.

Jag är strax färdig med att sortera ut alla strl 80cl från Davids byrå, fler och fler plagg har varit sådär pinsamt korta i ärmarna senaste tiden. Det är dags. Som vanligt vill jag inte riktigt eftersom han har så himla många vansinnigt fina kläder som han knappt använt... Men de flesta är ju ärvda så jag borde inte ha så dåligt samvete, det är bara så synd! :-)
Men jag plockar ju å andra sidan fram helt fantastiskt fina kläder av storlek 86cl (samt 86/92) det är ju trevligt det med.
Tobias måste ha haft storlek 86 ganska länge för det är mycket kläder och det är en del sommarkläder, så det skall bli spännande att se om David håller sig inom "rätt" storleksintervall ändå till sommaren.


- Posted using BlogPress from an iPad

Inga kommentarer: