onsdag 5 december 2007

Så oerhört söt

Tobias är så oerhört söt när han sover. Han är söt när han är vaken också förstås, men det är något så otroligt fint att se på honom när han sover.
Jag lyckades smyga upp och duscha när han ätit färdigt i morse (06:30). Lämnade honom och S i sängen snusandes. Han har inte vaknat ännu, trots att S också stigit upp och klätt på sig och gått till jobbet.
Jag har hunnit med att äta frukost, läsa tidning, plocka med tvätten och göra frukostmacka åt S som var tröttare än någonsin idag. Vi låg och pratade i två timmar igårkväll, TROTS att S varit på julfest kvällen innan och verkligen behövde sova. Men det är så himla värdefullt det där, att prata och på något sätt avrunda dagen tillsammans, som vi alltid brukade göra innan vi fick Tobias. Och Tobias somnade gott till våra röster, så jag tror inte vi höll honom vaken med vårt prat. :-)
Idag skall vi ta oss till Filmstaden SF i Kista och gå på barnvagnsbio klockan 11 tillsammans med en kollega och hennes Erika (2 dagar yngre än Tobias), det skall bli spännande!

Men som sagt, han är så otroligt söt. Jag får kämpa hårt med att behärska mig så att jag inte stör honom i onödan, jag vill bara smeka honom och mysa till honom med täcket (fast det inte behövs alls). *kär*
Bäst jag går och gör någon nytta så jag inte väcker honom i onödan! :-D

Inga kommentarer: