lördag 29 mars 2008

Inget blommigt för pojkar?


Har det någonsin funnits blommigt mode för pojkar/män? Jag läste just en lättsam artikel på Allt Om Barn om "Blommigt mode för både mamma och barn", men vaddå barn? Flickebarn i så fall för bilderna visade bara blusar, tunikor och klänningar.

Fast det kanske bara är jag som är konservativ som inte klär Tobias i just blus, klänning eller tunika?

Hm.


Just som jag surfade runt för att hitta en lämplig "blommig" bild till texten hittade jag denna blogg: http://www.isa.nu/blog/, en pitetjej som smart nog designat ett blommigt mönster som funkar för alla! :-D


Hade den elefanten suttit på en tisha hade den suttit som en smäck på Tobias, så enkelt är det ju. :-)

Och nu berättar förstås S att han minsann har flera blommiga skjortor... hm. Så föll den teorin! Eller? Jag kan slå vad om att små pojkkläder i vår inte kommer att vara speciellt blommiga ändå.

Inga kommentarer: