onsdag 8 december 2010

Andra sidor

Allt var ju inte elände igår. Långt ifrån faktiskt. Men det där utbrottet var så våldsamt att det verkligen överskuggar minnet av resten av vår kväll som egentligen var ganska mojsig.
Till exempel slutade vi kvällen med att Tobias dukade upp låtsaspicknick på en rutig kökshandduk på golvet i köket och serverade låtsasvatten och -mjölk till David och mig. David "tsssp-tsssp'ade" ljudligt och skålade glatt med sitt glas och vi hade storartat roligt. Jag älskar mina barn så otroligt mycket och när jag lade Tobias sade han "God Jul mamma" och "jag älskar dig" innan jag släckte och det var dags att sjunga. Varje dag är verkligen en känslomässig berg- och dalbana (och då skall man inte gå in på det faktum att man har ytterligare en dimension av detta på jobbet).
Hå hå ja ja.

2 kommentarer:

Birger sa...

Tur att inte allt är krig....:)

Mib sa...

Mmmm känner igen. :-)