onsdag 27 februari 2008

Sömnlöst

HERREJÖSSES *suck*

Gossen sover.
S sover.
Jag kan inte sova.

Jag kan verkligen inte somna. *muttrar* Har legat och vridit mig i en timme nu och det går bara inte att somna. Det är precis lite för varmt i rummet och under täcket och jag har sovit lite för mycket idag för att det skall funka (uppenbarligen).
Hmm...
Det KAN också ha att göra med den stora muggen kaffe jag tog på maten idag...? Brukar inte känna av sådant, men någon gång skall ju vara den första? Vi var så himla trötta alla tre ikväll, att jag var helt säker på att vi skulle somna snabbt. Vi lade oss vid 23, Tobias somnade snabbt (nästan lika snabbt som S) och jag flyttade över honom till sin nya säng. Sen vaknade Tobias (med gråt) vid 24 och fick äta lite till, somnade om på en gång och jag lade över honom på nytt i sin egen säng. Nu snusar han och sover väldigt lugnt. Snusar ikapp med S. Och jag har deras respektive lugna snusande i vardera örat vilket borde inspirera mig till sömn, men icke!

Inte kan jag läsa bok heller, för lampan fick utvandra i och med att spjälsängen behövde utrymmet där mitt nattduksbord står.
Nåväl, jag får väl trötta ut mig här framför datorn till jag känner att det är dags för ett nytt försök.

Inga kommentarer: