måndag 23 mars 2009

Allmänna hälsoläget


Tobias har ätit:
  • Frukost bestående av en smörgås och en halv banan och hemma idag, han var för hungrig för att vänta till dagis (!!!).
  • Förmiddagsmellis, lunch och eftermiddagsmellis på dagis (hade enligt utsago kastat sig över smörgåsarna och sedan ägnat sig åt att kladda ut maten på bordet vid lunch).
  • När han kom hem fick han resten av sin banan samt strax därefter middag bestående av en halv stor burk barnmat förstärkt med tre smörgåsar (!!!) och ett par skedar blåbärssoppa. :-)
  • En halv smörgås och fem skedar laktosfri yoghurt till kvällsmat.
Fatta!
:-)

Nu sover han lugnt och fint.
Han har bajsat tre gånger idag, krämigt men inte löst. Fortsätt håll tummarna, det verkar fungera!

S verkar aningens bättre, han har jobbat hemifrån idag (även om hans remoteuppkoppling precis sumpade större delen av arbetet han lagt ned på ett kontraktsdokument under dagen...). Jag känner mig som skrot. Skrot med ett huvud fullt av snor. :-( Skall logga på jobbet och ta igen den timmen jag förlorade när jag åkte hem och hämtade Tobias, sen är det säng säng säng...

2 kommentarer:

Johanna sa...

Jag kikade in och läste din profil "...lite mer förtjust i dataspel än städning och trädgårdsarbete"

*skrattar högt*

Har just nu en passion för PC-spelet Zoo Tycoon och jag kan lova att städningen är låååångt ner på prioriteringslistan :-)

Kul att du tittar in och kommenterar på NetWorking, det är verkligen uppskattat!

en annan sa...

:-) Trevligt! Jag gillar verkligen att läsa era inlägg, klart inspirerande under stundom. :-)