onsdag 11 mars 2009

På fötterna igen

Feberfri och inte ont i magen längre. :-) Magsjuka är ingen lek när man har någon som bor där tarmarna egentligen skall härja lös...

Tobias är hos dagmamma och S är på jobbet, i eftermiddag landar farmor. Imorgon blir det återgång till jobbet. Har suttit och jobbat lite på förmiddagen, på en halvt funktionell uppkoppling till jobbet. Min dator därborta verkar inte vara på humör idag...
Nu skall jag vila lite och sen käka lite lunch. Jag håller mig till lätta varianter av mat än så länge, vågar inte annat.

5 kommentarer:

Morskan sa...

Jag hoppas att ni kryar på er allihopa och att inte fler av er blivit krassliga!? :Oo

*tusenkramar*

Morskan sa...

Oh, glömde juh! Jag ser att du uppdaterat din profil! Roligt!

en annan sa...

Ja jag insåg att det var dags! :-) Ägnade den väldigt lite uppmärksamhet när jag startade bloggen och nu kändes den helt utdaterad. :-)

Morskan sa...

Kool bild! New York-tishan och är det - nya glasögon? :O)
*kramar*

en annan sa...

Tackar! Yep, New York tishan (gillar den verkligen!) men gamla glasögon (bild från Januari har jag för mig). :-)
Din bild går ju inte av för hackor heller, värsta vildmarksbruttan! :-D