söndag 7 mars 2010

Vad?



4 kommentarer:

Morskan sa...

Fina skåpar ovanför er nya arbetsplats? Hur blir det nu - var skall jag sova när jag kommer? ;O) Med Torbelorbe kanske? Jag tror inte att jag snarkar alls.

Eller?

:o)

en annan sa...

Åh! Vill du sova med Torbelorbe får du GÄRNA göra det! :-) Han blev så himla bortskämt mysig nyss när han hade kusin Celine sovandes där. Han kröp över och lade sig tätt intill henne.

Men det hänger på om du vill ha nattro eller inte! :-)

Dubbelbäddsoffan står kvar i gästrummet precis som förut, trots att rummet långsamt långsamt håller på att förvandlas till arbetsrum. Med mycket tur får vi precis plats med allt, både skrivbord, stolar och soffa. :-)

Morskan sa...

Klart jag sover med honom, om han bara vill sova med mig! Jag har ju äntligen börjat njuta av att sova med våra små älsklingar. :O*

en annan sa...

:-D Oj, jag har inte riktigt kommit dit ännu. I och för sig, David märker jag inte av så mycket när han sover intill mig, mer än att jag för det mesta verkar ligga helt stilla då (= stel i kroppen på morgonen). Tobias har vi lyckats lura att han skall krypa upp utanför S när/om han kommer och då märker jag inte av honom alls (S verkar inte heller märka av honom, inte ens den gången Tobias ramlade ur sängen och jag hörde en duns följt av ett svagt "hjeeeelp" från golvet intill S sida av sängen...). X-)