torsdag 11 mars 2010

Wayne's


Vilka människor man ser här ibland! Tur att man har med sig en av bästa sort. :-)

Jag svär, de människor jag sett här idag har fått mig att inse att det är sant - jorden håller på att intas av aliens, utomjordingar. Jag snavade nästan i steget när jag gick förbi ett bord med tre vackra människor, en kvinna och två män. Alla tre i 30-års åldern och djupt involverade i någon form av intervju eller pepp-talk sinsemellan. Kvinnan gav intryck att vara "anställd" eller alternativt "arbetssökande" och hon var lång och väldigt snygg. Hon gav också intryck av att vara lite mer mänsklig än de andra (kan vara för att hon mötte min blick ett par gånger). :-D Männen var precis som karbonkopior av varandra, där karbonet hasat åt sidan lite mellan kopieringen. Men de var lite för rätt, lite för släta i hyn, lite för väl tillrättalagt hår (exakt utmätt rätt mängd rufs och stylingprodukter). Det var precis som om de inte var äkta vara, som om något dragit på sig en "typ-A" människokostym och tagit rulltrappan upp till Wayne's. Det var otäckt! Jag är helt säker på att de inte var från den här planeten och att de är här för att ta över och utplåna oss vanliga soffpotatisar. :-D

Inga kommentarer: