lördag 10 juli 2010

Sommarbarn

Nu är det så varmt att vi flyr solsidan och njuter av den relativa svalkan på baksidan av huset för frukost och utevistelse. GU så härligt! :-) David kommer alltid att ha kalas med potential för utelek, så är det. Ganska härligt det. :-)

David har väl inte riktigt förstått att det är hans dag idag, men hans storebror har accepterat att hans 'lördagodis' hänger på att han är snäll med lillebror. :-) Jag har redan hört ett antal 'flåt David' när något mindre skri av missnöje yttrats.

Strax skall barnen och jag ta bussen till centrum, Tobias skall få välja ett litet djurgårdsdjur till David som födelsedagspresent. Sen skall jag försöka klippa mig, om jag kan muta S att komma och hämta barnen. :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis med dagen David! :) So exciting with his first birthday! It's funny cos its just a normal day to him. Looking forward to seeing the present he gets from his big brother :) And, also looking forward to seeing your new do ;) Thats if you got a chance to get it done .. xoxo