onsdag 30 januari 2013

Nämmen hej!




Lillan skrattade just högt, två gånger! :-D Vilket ljud, så härligt!

Tänk om man kunde buteljera det och spela upp det när man just tagit sig igenom en treårstrotsig dag... :-)

Förutom det kan man nog säga att hon numera också "svarar" när man pratar med henne, när hon är på humör. Otroligt gulligt! Så plötsligt det hände bara. :-)

Familjen busar runt henne i fullständigt kaos och det verkar framkalla detta muntra humör. Tyvärr verkar jag som vanligt bara lyckas fånga en förskräckt snarare än glad min med mobilkameran (förmodligen är det blixtlampan som har den effekten).

4 kommentarer:

Mamma sa...

Hon är tidig tror jag, det är bara att njuta, kram...

Birger sa...

Inte mycket skratt i den munnen, kanske en dragning i mungipan på den nedersta, men det är som du säger, ligga och le med en blixt i ögonen...
krama henne

Camilla sa...

Det är så underbart med bebisar. De har en sådan go förmåga att allt som oftast se smått skeptiska ut. Så sött! :)

en annan sa...

@ Mamma: Jag tror hon blir tidig helt enkelt på grund av alla intryck här hemma... :-D Hon måste liksom göra lite väsen av sig för att få uppmärksamhet. :-)

@ Camilla: Jamen det är så roligt hur de för det mesta ser ut som små skeptiska farbröder! :-D Jag VET att det finns bebisar som är fotogeniska och att man säkert kan ta bra bilder oavsett, men mobilkameran är inte verktyget för det! :-D