torsdag 21 mars 2013

Vårvinterdag


Idag är en riktig vårvinterdag, härligt härligt! :-) Tänk om det fick gå från detta (sol, gnistrande snö) till torrt och helgrönt, utan geggamojavår?! :-) Fast det skulle väl ungarna tycka var tråkigt förstås... :-D

Nu skall jag tanka på Ellinor och klä på oss igen för att buss-tåg-bussa oss till bilverkstaden för att hämta vår bil. Det gör jag med MYCKET lättare sinne nu efter att precis fått följande meddelande:
"ni kan hämta bilen utan kostnad MVH Henning Märsta Bilriktning AB"

Audi - jag tar tillbaka allt (alla mörka tankar jag tänkt senaste veckan)! :-)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Det är ju fint att ni fick igen bilen, fattas bara att det skulle vara förenat med kostnader.
Vad är det för fel och hur är risken att det händer en tredje gång?
Låter ju inte så kul, när både styrning och bromsar lägger av, i motorvägsfart...:(
För övrigt tycker jag att Kartago skall förstöras! (enligt citat)
Vädret ser ju ut som här, bara att ni har mindre snö
kramar

en annan sa...

Vi får ju INNERLIGT hoppas att det inte händer en tredje gång!

Kram!