torsdag 4 februari 2010

Mer sjukdom?

Det känns som om Tobias blir sämre inför mina ögon, han står och sorterar ärtor vid bänken (flyttar dem från en skål till pannan de skall kokas i). Han andas ansträngt och genom munnen, ögonen är glansiga och inte speciellt öppna. Han känns varm. :-[
I morse var han JÄTTETRÖTT och vaknade inte förrän vi väckte honom, strax innan S skulle åka till jobbet vid halv åtta.
Han har inte sovit middag på dagis berättade de, han var inte trött. Men han har pratat om att vila och att han är trött flera gånger sen han kom hem så jag hoppas att det kanske är den uteblivna middagsvilan jag märker av och inget annat!

Idag blir det kokt odlad torsk med äggsås och kokt potatis och ärtor till middag.

2 kommentarer:

Morskan sa...

Ja du... För tredje veckan med en ofattbar mängd vabbande, blev barnen samfällt sämre igår. Och jag med. :O(
*kramar*

en annan sa...

Nemmen, USCH! Stackars stackars dig! *kramar*
Jag blev så glad att vi fick en frisk vecka, men det verkar vara precis vad det blev. Tobias hade feber och lade sig tidigt, vi får hoppas på en lugn natt. David verkar ha ont i magen, men ingen feber ännu - ta i trä!

Hoppas ni kryar på er snart! Har ni varit och odlat på kocker?