tisdag 23 februari 2010

Paket!


Vilken superduperfilt mormor sytt åt David, SÅ fin!

4 kommentarer:

Morskan sa...

Jamen helt superduperläcker! Jag har hört om filtens tillblivande och jag tror att jag sett draken utklippt och jag har förstått att den skulle bli jättefin!

Jag höll med om att mamma skulle signera den, om den överlever och David vill ge den till sina barn. Då kan han berätta att han fick den av sin mormor. :O)

en annan sa...

Jamen fatta så läckert! :-) Funderar allvarligt på att posta upp filten hon sydde till Tobias för att även få den daterad, monogramifierad och signerad enligt konstens alla regler! Det ökar det emotionella värdet hundrafallt! :-)

Morskan sa...

Självklart! Jag tar upp den när jag kommer ned!
*kramar*

en annan sa...

Ja just! Vi får hjälpas åt att komma ihåg att tvätta upp den och packa ned den! :-)