torsdag 1 oktober 2009

Fridfull lämning


Tobias släppte min hand och gick själv in på gården till förskolan idag, han försökte ta en cykel av en kompis och sade distraherat "hade" och vinkade när jag gick. Sen sprang han till sandlådan och hämtade en av de jättestora lastbilarna och när jag vände mig om vid grinden såg jag honom springa med den på gången, jag vinkade lite och han vinkade glatt tillbaka.

För säkerhets skull tittade jag tillbaka till jag inte längre kunde se honom men han kom inte efter.

SÅ SKÖNT! :-) Det känns genast bättre i mammahjärtat.

Nu har David ätit färdigt, kräkts på tröjan vi tänkte resa i och det är väl bäst att jag sätter igång att packa lite nu. I eftermiddag åker barnen och jag till Luleå! :-) Morbror G skall flyga med oss, så jag blir inte ensam med barnen. Det skall bli mycket spännande att flyga med Tobias nu, när han är lite större och kanske reflekterar mer över var vi är och vad vi gör... :-)

Inga kommentarer: