måndag 6 augusti 2012

Han gjorde't igen!

Precis när Tobias var färdig och på väg ut från toaletten reste sig David (blöj-lös sedan han kommit hem från dagis) upp från leken i vardagsrummet och sade lite stolt "jag behöver bajsa" och styr stegen in på toaletten.
Bara sådär. :-D

Först kom det inget (efter tre sekunders försök), då blev han besviken och reste sig men när jag fått tag på honom och gett honom tidning och lugnet bakom en stängd dörr så producerades det. Han ropade mycket glatt när det var klart och vi fick berätta för S och brorsan om det storartade som hänt. :-D
Ytterligare ett klistermärke utdelat, några få kvar till "stora" belöningen. Nu hoppas jag i hemlighet på ett hat trick, tre i rad. :-)

4 kommentarer:

Farmor sa...

Så flinke dom er,da fortjener de et klistremerke ja :)

Mamma sa...

Det var stort David, nu har du blivit stor du med kramar från mormor...

en annan sa...

Visst är det kul! :-) Jag vidarebefordrar kramar imorgon!

Birger sa...

Jag sällar mig till raden