torsdag 16 augusti 2012

Ibland får man lov


Vi behövde åka förbi optikern och knyckla till Tobias glasögon som blivit lite bucklade härom dagen i en olycklig brottningsmatch.

Väl där var jag inte svårövertalad att äta på centrum. :-)

Lyckades förvånansvärt nog övertala pojkarna att inte äta sushi som vanligt utan de valde lasagne ("jag älskar lasagne!"sade Tobias) och David valde helt överaskande en spenatpaj med fetaost ("jag vill ha den med svart, mamma") som han seda mumsade upp hälften av. :-)
Inte illa av en kille som inte äter grönsaker...
:-)

3 kommentarer:

Birger sa...

Det var ju ett trevligt avbrott i vardagen. Tobias ser så kul ut när han höjer glaset och har satt det till munnen

Mamma sa...

Vilka killar ser så världsvana ut, vilken utsikt har jag varit där vill känna igen mig kram till er alla mest till pojkarna bus....

en annan sa...

@ Mamma: Visst har du varit där! :-) Pojkarna var ovanligt avslappnade, jag kom ihåg att fixa en mugg med is till dem var så höll de sig både sysselsatta och otörstiga medan vi väntade på maten. :-)

@ Birger: Ja! Tobias tittade just upp på innertaket när jag tog bilden (han funderade över varför det var flera tak). :-)